Paula goes Down Under

Australia here I come!

Hallo allemaal!

Leuk dat jullie mijn reisverhalen gaan volgen! Morgen is het al zover, dan vlieg ik om 14.00 uur richting Bangkok-Taipei-Sydney! De afscheidsfeestjes zijn achter de rug en sinds gisteren ben ik niet alleen werkloos, maar ook dakloos

Wink

In de nacht van 14 op 15 maart (Nederlandse tijd) zal ik aankomen in Australie. Hier verblijf ik 2 weken, waarna ik vanaf Brisbane voor een maand naar Nieuw-Zeeland vertrek! Hier zie ik op 3 april mijn broer, zodat Suske en Wiske ook Nieuw-Zeeland onveilig kunnen gaan maken

Laughing
Op 1 mei kom ik terug in Brisbane en ga ik nog 3,5 maand door Australie reizen en hopelijk hier en daar tegen kost en inwoning op boerderijen werken (www.wwoof.com.au)! Op 24 augustus vertrek ik uit Australie om nog een kleine 3 weken in Thailand door te brengen, voordat ik op 13 september weer voet op Nederlandse bodem zet!

In Australie gebruik ik mijn Nederlandse telefoonnummer niet. Ik ben bereikbaar op een Australisch nummer, namelijk: 0061 466 422 039.

Liefs! Paula

Reacties

Reacties

Esther

Goede reis en heel veel plezier!! Ik kijk uit naar je verhalen over al je avonturen!
Liefs Esther

Patrick

Goede reis meid! Maak er wat moois van.

Oh ja, neem een kangoeroe voor me mee terug.

Saskia

Ook van mij een goede reis gewenst, en geniet ervan! Ik hoop dat het daar wel een beetje warm is in de winter :)

Alie

Hoi Paula ,een hele goede reis toegewenst en ik kijk nu al uit naar je verhalen.Geniet ervan.Dikke kus Cor en Alie

Saskia de B.

Have fun babe!!!!! Top om je zo nog even te zien!!! Dikke knuffels van Daniël & mij!

Martine

Dag avonturierster! Ik ga ervan uit dat ik hier veel mooie verhalen te lezen krijg en dat het beleven daarvan onvergetelijk is. Enjoy!

Zus Sas

Meeiiiiiid!
Een hele goede reis gewenst en vooral heel veel plezier!!
Dikke kus van je zus

Sandra

Lieve Paulette,

Een voorspoedige reis gewenst en heel veel plezier. We wensen je een fantastische tijd daar!! Kijk uit naar je verhalen..!!
Liefs San en Quint ;-)

Sabine

Heeeeeeeele goeie reis gewenst!! Veel plezier, kijk al onwijs uit naar je verhalen :-D
Dikke kus Dennis en Sabine

Inge

Goeie reis, lieffie!! Take care en maak er iets fantastisch van.

x

Tamara

Geniet!!!!!

Vera

Mate! Maak er een mooi avontuur van!

Eva

Hey! Ik heb je geen fijne reis meer kunnen wensen, omdat ik zelf aan de andere kant van de wereld zat, maar bij deze wens ik je een fantastische reis toe!! Ik ga je blog zeker volgen! Liefs

Marjan

He Paula, het avontuur is begonnen; you go girl! Het is niet niks om in een vliegtuig te stappen en een dag later aan de andere kant van de wereld uit te stappen. Kijk je uit voor overstekende kangoeroes? Have a great time!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Hamba